Contact
Sluiten

Nieuw bij Stiho: Stiho Zelfscan!

Heb je nog aardig wat werk te verzetten en wacht de volgende klus alweer op je? Dan is elke minuut die je kunt besparen mooi meegenomen. Stiho Zelfscan helpt je daarbij. 

De voordelen van de Stiho Zelfscan:

  • Je kunt direct jouw producten verzamelen en laden. Ook in de drive-in.
  • Je ziet gelijk de prijzen en je totaalbedrag.
  • Pak zelf de juiste producten.
  • Je ontvangt de factuur digitaal.
  • Maak zelf een nieuw werkadres aan.

Hoe werkt de Stiho Zelfscan?

 

Stiho Zelfscan werkt heel eenvoudig. Op jouw vestiging loop je naar je benodigde materialen, zowel in de shop als de drive-in. Scan vervolgens de barcodes met de zelfscanfunctie in de Stiho Bestel app op je telefoon. Je ziet dan meteen de prijzen en het totaalbedrag en je kunt alle materialen meteen pakken. En de factuur? Die krijg je digitaal. Dus niet in de rij bij de balie, maar snel naar je bus en door naar je klus. 




* Een betaling kan op rekening of via iDeal .

Download de Stiho app & Scan

Met de Stiho app kan je eenvoudig gebruik maken van de Stiho Zelfscan. De app is te downloaden via de Apple Store of Google Play store. 
Download > Apple App Store    Download > Google Play Store    


Veelgestelde vragen Zelfscan

  • Wat zijn de voorwaarden van de Stiho Zelfscan

    Op het gebruik van Stiho Zelfscan zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Meer informatie? Bekijk hier onze voorwaarden: 
    Algemene voorwaarden Stiho Zelfscan
    Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden 

     

  • Werkt de Stiho Zelfscan ook in de drive-in?
    Je kunt niet alleen materialen zelf scannen in de shop, maar ook in de drive-in. Zo doe je dat: je scant het schaplabel of de barcode op het materiaal. Je kunt je materialen dan ook meteen inladen, want je hoeft aan de balie geen bon meer te halen.
  • Hoe gebruik ik de Stiho Zelfscan bij materialen op hoogte?
    Sommige materialen liggen te hoog om het schaplabel te kunnen scannen. Daarom vind je voor deze materialen het schaplabel op ooghoogte. Boven het materiaal staat een nummer. Dat nummer correspondeert met het nummer op ooghoogte.
  • Ik kan een materiaal niet scannen. Wat nu?
    Het kan voorkomen dat een materiaal niet te scannen is. Gebruik dan de functie (winkelwagentje) om handmatig een artikel toe te voegen. Dit doe je door de 6-cijferige artikelcode in te voeren.
  • Hoe scan ik materialen op het buitenterrein?
    Materialen op het buitenterrein zijn niet altijd evengoed te scannen i.v.m. het verbleken van de barcode. Gebruik in dit geval de handmatige optie.
  • Verrekent Stiho Zelfscan ook korting?
    Kortingen kunnen momenteel nog niet worden verwerkt in de Zelfscan. Een product met korting valt buiten een productactie en is vaak vestiging specifiek. Daarom zal je bij de balie het artikel handmatig moeten laten toevoegen aan de order.
  • Kan ik met de Stiho Zelfscan meedoen met landelijke acties?
    Bij landelijke acties worden de actieprijzen automatisch verwerkt met zelfscan.
  • Hoe scan ik bulkverpakkingen?
    Scan geen bulkverpakkingen maar scan het materiaal zelf en voer het aantal in.
  • Kan ik een materiaal retourneren via Stiho Zelfscan?
    Nee dat kan niet. Wel kun je het artikel via de balie laten verwerken op je zelfscanorder.
  • Word ik gecontroleerd als ik gebruik maak van de Stiho Zelfscan?
    Wij zien toe op juist gebruik van de zelfscan en voeren controles uit. Bij het betalen zal een medewerker ter controle mogelijk je materialen nalopen.

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen