Contact
Sluiten

Veelgestelde vragen Stiho Spaarprogramma

Als je een vraag hebt over het spaarprogramma, een bestelling of een product, dan is de kans groot dat je hieronder een antwoord vindt. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact op met jouw contactpersoon of Stiho-vestiging.

Cadeau-assortiment

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
    Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet meer worden aangepast of geannuleerd; reeds verzonden producten kunnen niet meer worden geruild.
  • Hoe wordt het Stiho gereedschap uit de cadeaushop geleverd?
    In de cadeaushop bieden wij ook producten aan uit ons eigen assortiment. We bieden producten aan van onze leveranciers Altrex, Bahco, Fein, Festool, Makita en Stanley.

    Zodra je deze producten besteld, zal je contactpersoon en vestiging hiervan op de hoogte worden gesteld. Zij bestellen je cadeau en nemen met je contact op wanneer je deze kan afhalen op de vestiging.

    Let op: de levertijd van deze cadeaus kan langer dan 2 weken zijn. Dit is afhankelijk van de leverancier. De vestiging houd je op de hoogte.
  • Wanneer wordt het Stiho gereedschap geleverd?
    Je contactpersoon of vestiging neemt contact met je op zodra de order in goed ontvangst is genomen. Het cadeau kan worden opgehaald bij de desbetreffende vestiging. Het cadeau kan uiterlijk worden opgehaald t/m 28 februari 2023 op de vestiging.

Levering

  • Hoe worden de producten verzonden en geleverd?
    De producten worden door een externe vervoerder op jouw bedrijfsadres afgeleverd. Het bedrijfsadres dat bij ons bekend is, vind je terug onder ‘Mijn Account’. De cadeaus mogen alleen geleverd worden op het factuuradres dat bij Stiho bekend is. Wanneer dit niet correct is, door bijvoorbeeld een verhuizing, dan kun je dit doorgeven op jouw vestiging of aan je contactpersoon bij Stiho. Alleen zij mogen een wijziging doorgeven.
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Wij doen onze uiterste best om jouw bestelling binnen 2 weken te leveren. Indien dit onverhoopt niet mogelijk is, word je hierover per e-mail door ons geïnformeerd. Er is een uitzondering voor de cadeaus die vallen onder ijzerwaren, gereedschap en bouwradio’s. Dit zijn cadeaus die jouw Stiho vestiging voor je regelt. Zij zullen contact met je opnemen. Dit kan wat langer duren dan je van ons gewend bent. Schroom niet na 2 weken zelf contact op te nemen met je vestiging of een mail te sturen met klantnummer en bevestiging van het bestelde cadeau naar info@stiho.nl.
  • Ik heb meer dan 2 weken geleden een product besteld en heb het nog niet ontvangen. Is er iets misgegaan?
    Mocht je na 2 weken jouw bestelling nog niet hebben ontvangen en ook nog geen bericht van ons hebben ontvangen hierover, dan verzoeken wij je om met ons contact op te nemen via info@stiho.nl. Wij laten je dan zo spoedig mogelijk weten wat er mis is gegaan en wanneer je het bestelde artikel kunt verwachten.

Overig

  • Waar vind ik de voorwaarden van het spaarprogramma?
    Klik hier om de algemene voorwaarden te lezen.

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen