Contact
Sluiten

Veelgestelde vragen Stiho Spaarprogramma

Als je een vraag hebt over het spaarprogramma, een bestelling of een product, dan is de kans groot dat je hieronder een antwoord vindt. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact op met jouw contactpersoon of Stiho-vestiging.

Algemeen

  • Hoe kom ik in aanmerking voor het Spaarprogramma?
    Meesparen kan alleen als je bent ingeschreven voor het Stiho Spaarprogramma. Activeer jouw Spaarprogramma door op de aanmeldlink te klikken in de mail die je van ons hebt gehad en je aan te melden op de spaaromgeving. De spaarperiode is van 1 november 2023 t/m 31 januari 2024. Pas vanaf het moment dat je bent ingeschreven telt jouw omzet mee in de spaarpunten.
  • Ik heb geen email ontvangen om ons bedrijf in te schrijven voor het Spaarprogramma? 

    Dit kan verschillende oorzaken hebben:

    1. Er is alleen een mail gestuurd naar de hoofdcontactpersoon van het bedrijf. Vraag aan deze persoon of hij de mail heeft ontvangen.
    2. De mail kan in je spambox terecht zijn gekomen. Het emailadres van waar de mail is verzonden is noreply@spaarprogramma.stiho.nl.
    3. Het kan ook zijn dat er bij ons geen emailadres bekend is van de hoofdcontactpersoon. Dan is er ook geen mail verzonden.

    Mocht je geen mail terug kunnen vinden vanuit noreply@spaarprogramma.stiho.nl, neem dan contact op met jouw contactpersoon of Stiho vestiging die jou verder kunnen helpen.

  • Wanneer ben ik ingeschreven voor het Spaarprogramma?
    Je doet officieel mee met het Spaarprogramma als je je ingeschreven hebt in de online spaaromgeving. Dit doe je door je aan te melden via de aanmeldmail die verstuurd is. Vanaf het moment dat je de actievoorwaarden accepteert en op aanmelden klikt ben je ingeschreven voor het Spaarprogramma.
  • Hoeveel punten spaar ik op mijn orders? 
    Punten sparen voor de leukste cadeaus kan al vanaf orders van €50,- euro ex. BTW.

    - Bij een bezorgorder bij elke 100,- excl. BTW = 1 punt.
    - Bij een afhaalorder op onze vestigingen bij elke 50,- excl. BTW = 1 punt.
    - Online spaar je 2x zo snel! Je ontvangt namelijk dubbele punten. Bij een online bezorgorder ontvang je bij elke 100,- excl. BTW 2 punten. Bij een online afhaalorder ontvangt je bij elke €50,- omzet excl. BTW 2 punten.

    Let op! Bij een bezorgorder ontvang je alleen punten bij een minimale orderwaarde van €500 excl. BTW. Bij een afhaalorder ontvang je alleen punten bij een minimale orderwaarde van €50,- omzet excl. BTW.
    Sparen kan van 1 november 2023 t/m 31 januari 2024.
  • Hoe weet ik hoeveel punten ik heb gespaard?
    Zodra je inlogt op de online spaaromgeving zie je jouw actuele puntensaldo staan. Daarnaast kun je, binnen het spaarprogramma, onder de button Account, jouw puntenhistorie zien. Hier kun je precies zien hoeveel punten je hebt ontvangen en wanneer. Ook vind je daar welke bestellingen je gedaan hebt van je punten. Je kunt alleen als hoofdspaarder in de spaarprogramma omgeving komen.
  • Hoe en wanneer kan ik mijn punten inwisselen?
    Alleen de hoofdcontactpersoon kan de punten online inzien en inwisselen in de cadeaushop. Ga via https://www.stiho.nl/stiho-spaarprogramma-2023-cms-spaarprogramma_2023  naar de Spaarprogramma omgeving. Je komt dan uit in de cadeaushop. Daar kan je kiezen uit 1500+ cadeaus in verschillende categorieën. Het inwisselen van je punten kan tot uiterlijk 29 februari 2024.
  • Hoe lang duurt de spaarperiode?
    De spaarperiode loopt van 1 november 2023 t/m 31 januari 2024. Het inwisselen van je punten kan tot uiterlijk 29 februari 2024. Je spaart pas mee wanneer je bent ingeschreven. Pas vanaf dat moment telt jouw omzet mee in de spaarpunten.

Cadeau-assortiment

  • Waar kan ik voor sparen?
    Tijdens het Spaarprogramma kan je sparen voor 1500+ cadeaus. Deze cadeaus zijn weergegeven in de cadeaushop. Bijvoorbeeld een tosti-ijzer, IPad of een bol.com cadeaubon. Ook worden producten uit ons eigen assortiment aangeboden zoals een Makita boormachine, Festool machine of een Altrex ladder. Zodra je inlogt op de Spaarprogramma omgeving zie je jouw actuele puntensaldo staan.
  • Ik wil een product bestellen dat niet in het spaarprogramma staat. Kan dat?
    Je kunt uitsluitend kiezen uit de producten die je in de cadeaushop ziet staan.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
    Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet meer worden aangepast of geannuleerd; reeds verzonden producten kunnen niet meer worden geruild.
  • Hoe wordt het Stiho gereedschap uit de cadeaushop geleverd?

    In de cadeaushop bieden wij ook producten aan uit ons eigen assortiment. We bieden producten aan van onze leveranciers Altrex, Fein, Festool, Makita en 4TECX. Zodra je deze producten bestelt, zal je contactpersoon en vestiging hiervan op de hoogte worden gesteld. Zij bestellen je cadeau en nemen contact met je op wanneer je deze kan afhalen op de vestiging.

    Let op: de levertijd van deze cadeaus kan langer dan 2 weken zijn. Dit is afhankelijk van de leverancier. De vestiging houd je op de hoogte.

  • Wanneer wordt het Stiho gereedschap geleverd?
    Je contactpersoon of vestiging neemt contact met je op zodra de order in ontvangst is genomen. Het cadeau kan worden opgehaald bij de desbetreffende vestiging. Dit kan uiterlijk t/m 29 februari 2024.

Puntensaldo

  • Hoe weet ik hoeveel punten ik heb gespaard? 
    Zodra je inlogt op de online spaaromgeving zie je jouw actuele puntensaldo staan. Daarnaast kun je, binnen het Spaarprogramma, onder de button Account, jouw puntenhistorie zien. Hier kun je precies zien hoeveel punten je hebt ontvangen en wanneer. Ook vind je daar welke bestellingen je gedaan hebt van je punten. Je kunt alleen als hoofdspaarder in de Spaarprogramma omgeving komen.
  • Kan ik mijn spaarpunten ook terugzien in de mijn account omgeving op Stiho.nl?
    Nee, je kunt alleen je actuele puntensaldo zien als je inlogt op de online spaaromgeving. Ga naar https://www.stiho.nl/stiho-spaarprogramma-2023-cms-spaarprogramma_2023 om naar deze spaaromgeving te gaan.

Levering

  • Hoe worden de producten verzonden en geleverd?
    De producten worden door een externe vervoerder op jouw bedrijfsadres afgeleverd. Het bedrijfsadres dat bij ons bekend is, vind je terug onder ‘Mijn Account’. De cadeaus mogen alleen geleverd worden op het factuuradres dat bij Stiho bekend is. Wanneer dit niet correct is, door bijvoorbeeld een verhuizing, dan kun je dit doorgeven op jouw vestiging of aan je contactpersoon bij Stiho. Alleen zij mogen een wijziging doorgeven.
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Wij doen onze uiterste best om jouw bestelling binnen 2 weken te leveren. Indien dit onverhoopt niet mogelijk is, word je hierover per e-mail door ons geïnformeerd. Er is een uitzondering voor de cadeaus die vallen onder ijzerwaren, gereedschap en bouwradio’s. Dit zijn cadeaus die jouw Stiho vestiging voor je regelt. Zij zullen contact met je opnemen. Dit kan wat langer duren dan je van ons gewend bent. Schroom niet na 2 weken zelf contact op te nemen met je vestiging of een mail te sturen met jouw klantnummer en de bevestiging van het bestelde cadeau naar info@stiho.nl.
  • Ik heb meer dan 2 weken geleden een product besteld en heb het nog niet ontvangen. Is er iets misgegaan?
    Mocht je na 2 weken jouw bestelling nog niet hebben ontvangen en ook nog geen bericht van ons hebben ontvangen hierover, dan verzoeken wij je om met ons contact op te nemen via info@stiho.nl. Wij laten je dan zo spoedig mogelijk weten wat er mis is gegaan en wanneer je het bestelde artikel kunt verwachten.

Overig

  • Waar vind ik de voorwaarden van het spaarprogramma?
    Klik hier om de algemene voorwaarden te lezen.

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen