Contact
Sluiten
Track en trace bij Stiho
Track en trace bij Stiho

Track & trace

Heb je materialen besteld bij Stiho? Dan hoef je vanaf nu niet meer de hele dag te wachten op jouw levering. Onze track & trace service zorgt ervoor dat jij de avond van tevoren een e-mail krijgt met het verwachte tijdvak waarin we jouw materialen komen brengen. Zo weet jij precies waar je aan toe bent.

Wanneer ontvang je het track & trace-bericht?

Degene die de order geplaatst heeft, krijgt de avond vóór de levering tussen 20.00 en 21.00 uur een e-mail met tijdvak waarin we de order verwachten te bezorgen. Gaat het om levering op maandag? Dan krijg je de vrijdagavond ervoor bericht van ons. Zo weet je voor het weekend nog wanneer jouw bouwmaterialen worden geleverd.

Track & trace in de Stiho app

Wist je dat je tegenwoordig in de Stiho app niet alleen maar bouwmaterialen kunt bestellen? Ook kan je nu jouw track & trace terug zien in de app, als je dit wilt. Je krijgt dan een push-notificatie op je telefoon dat de verwachte levertijd van je bestelling in de app klaarstaat. Wel zo handig toch? Het is nog wel belangrijk dat je in de instellingen van de app de berichtgeving toelaat. Anders krijg je geen push-berichten en ontvang je geen track & trace bericht in de app.

Heb je nog vragen? Hieronder vind je het antwoord op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met jouw Stiho-vestiging.

Veelgestelde vragen track & trace

  • Welke informatie ontvang ik in de track & trace e-mail?

    In de e-mail vind je de datum en het verwachte tijdvak waarin we jouw materialen bezorgen. Ook staat in het bericht het ordernummer/levernummer en het bezorgadres. Let op: het kan gebeuren dat er voor jouw order meerdere aflevermomenten zijn. Je krijgt per levering van ons bericht.

  • Wanneer wordt de track & trace mail gestuurd?

    De track & trace mail met de informatie over de levering(en) voor de volgende werkdag wordt tussen 20.00 en 21.00 uur gestuurd.

    • Maandag – leverinformatie dinsdag
    • Dinsdag– leverinformatie woensdag
    • Woensdag – leverinformatie donderdag
    • Donderdag – leverinformatie vrijdag
    • Vrijdag – leverinformatie maandag volgende week
  • Krijg ik een mail per order of per levering met de verwachte levertijd?

    De track & trace mails worden verstuurd per levernummer en niet per order. Als je order bestaat uit meerdere leveringen, dan ontvang je per levering een aparte e-mail.

  • Waarom krijg ik de track & trace e-mail pas ’s avonds tussen 20.00 en 21.00?

    Dat heeft te maken met ons logistieke proces. Rond 18.00 uur ’s avonds is onze planning voor de volgende dag gereed.

  • Is de levertijd in het track & trace bericht gelijk aan de levertijd in de Mijn Account-omgeving?

    Ja. Deze informatie is op alle plekken gelijk.

  • Ik ontvang geen track & trace bericht. Waarom is dat?

    Krijg je geen track & trace e-mail, dan kan dat verschillende oorzaken hebben:

    • Jouw e-mailadres is niet bij ons bekend.
    • Voor leveringen vanuit ons distributiecentrum in Ermelo is het technisch nog niet mogelijk om een bericht over de verwachte levertijd te sturen.
    • Voor een order waarbij 30% of meer van de materialen uit het distributiecentrum in Ermelo komen, is het technisch nog niet mogelijk om een bericht over de verwachte levertijd te sturen.

    We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle klanten die een bezorgorder plaatsen, een bericht ontvangen.

  • Wie binnen mijn bedrijf krijgt de track & trace e-mail?

    Degene die de bestelling heeft geplaatst óf degene die als contactpersoon in de order wordt toegevoegd, krijgt de track & trace e-mail.

  • Ik ontvang geen track & trace mails. Hoe kan ik me daarvoor aanmelden?

    Hiervoor kun je contact opnemen met jouw Stiho-vestiging. Let op:

    • Voor leveringen vanuit ons distributiecentrum in Ermelo is het technisch nog niet mogelijk om een bericht over de verwachte levertijd te sturen.
    • Voor een order waarbij 30% of meer van de materialen uit het distributiecentrum in Ermelo komen, is het technisch nog niet mogelijk om een bericht over de verwachte levertijd te sturen.

    We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle klanten die een bezorgorder plaatsen, een bericht ontvangen.

  • Hoe kan ik me afmelden voor de track & trace e-mails?

    Wil je geen track & trace e-mails meer ontvangen? Stuur dan een e-mail naar je vestiging met het verzoek je af te melden voor track & trace. Vermeld in het bericht je klantnummer en het af te melden e-mailadres.

  • Ik wil graag dat iemand anders de track & trace mails ontvangt. Is dat mogelijk?

    Nee, de track & trace mail gaat altijd naar het e-mailadres van de contactpersoon die de online bestelling heeft geplaatst of als contactpersoon in de order wordt toegevoegd door je Stiho vestiging.

  • Ik heb de Stiho-app, maar ik ontvang geen track & trace (push)berichten, wat nu?

    Voordat je (push)berichten over track & trace kunt ontvangen, moet je dit eerst nog toestaan in de app. Dit kan je makkelijk en snel instellen in de instellingen van je app onder notificaties. Hier moet je aanvinken dat je op de hoogte wilt blijven van je bestellingen en dat we je push-berichten mogen sturen.

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen