Veelgestelde vragen

Webshop ondersteuning

  • Welke browsers worden ondersteund?
    Indien je niet een van de onderstaande browsers gebruikt, dan kan het zijn dat niet alle functies werken.

    Onderstaand de lijst met browsers en apparaten welke ondersteund worden.

     

    Windows

    • Chrome (laatste versie*)
    • Firefox (laatste versie*)
    • Microsoft Edge (laatste build*)
    • IE11, IE10 


     Mac

    • Safari (laatste 2 versies*)
    • Chrome (laatste versie*)
    • Firefox (laatste versie*)

     

    Tablet

    • Samsung Galaxy Tab2 10" - Android 4.4.2, Samsung browser + Chrome
    • iPad - iOS laatste 2 versies**, Safari

     

    Mobile

    • Samsung Galaxy S4 - Android 4.4.2, Samsung browser + Chrome
    • iPhone - iOS laatste 2 versies**, Safari

     

Account / mijn gegevens

  • Hoe krijg ik toegang tot de webshop van Stiho en Giebels?
    Heb je al een wachtwoord aangemaakt? Klik dan op de knop Inloggen en voer hier je emailadres en wachtwoord in.

    Heb je al een klantnummer bij Stiho, maar ben je nog niet in het bezit van een webshop account, vul dan het  account aanvraagformulier in welke je kunt vinden onder het menu Inloggen.

    Ben je nog geen klant van Stiho, vul dan het formulier in om klant te worden van Stiho. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten
    Via de link ‘Wachtwoord vergeten’ kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen, deze zal per email worden toegezonden. Via de link in de mail, kun je een nieuw wachtwoord opgeven.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord bewaren?
    De eerste keer dat je je wacthwoord invoert vraagt je browser of je dit wachtwoord wilt onthouden. Indien je dan klikt op onthouden hoef je je wachtwoord niet meer in te voeren. Indien je deze hebt weggeklikt dan kun je dit opnieuw doen door op 'wachtwoord vergeten' te klikken en een nieuw wachtwoord op te geven waarna je aangeeft dit wachtwoord te willen onthouden.
  • Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?
    Je account is gekoppeld aan je e-mailadres. Als je een nieuw e-mailadres hebt zal het account moeten worden aangepast om je historie te kunnen behouden. Om je e-mailadres aan te laten passen kunt u een mail sturen naar webshop@stiho.nl met hierin je oude en nieuwe e-mailadres en klantnummer. Je wachtwoord blijft hetzelfde.
  • Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief en/of postmailing van Stiho en Giebels?

    Onderaan deze pagina kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Vul je mail in en klik op de knop 'Aanmelden'. Mocht je je bedenken en niet langer de nieuwsbrieven willen ontvangen, dan kun je je uitschrijven door onderaan een ontvangen nieuwsbrief op 'Afmelden' te klikken.

Bestellen

  • Hoe kan ik een artikel zoeken?
    Het zoeken van een artikel kan op twee manieren.

    1)   Door het invoeren van een zoekterm in de zoekfunctie ‘Zoek product’ rechtsboven op elke pagina





    2)   Door met je muis over de 10 productgoroepen te gaan en daarna te klikken op de gewenste productgroep.Vergeet hierbij niet de extra filters, aan de linker zijde, te gebruiken om je zoekresultaat te verfijnen.

  • Hoe kan ik een artikel bestellen?
    Zoek het artikel door te bladeren via de navigatie of via de zoekbalk. Na het openen van een artikel is er de mogelijkheid om een bestel hoeveelheid in te geven en daarna op ‘Bestel nu’ te klikken. Het artikel wordt nu toegevoegd aan het winkelmandje.

    Rechts boven op het scherm wordt het totaal aantal winkelmand items en het totaalbedrag exclusief BTW van de order weergegeven. Klik op het icoontje van het winkelmandje om naar het overzicht in je winkelmand te gaan en het bestelproces van je order verder af te ronden.
  • Hoe weet ik welke artikelen er in mijn order zitten?
    Klik op de winkelmand rechts bovenin op elke pagina, om de inhoud van je winkelmand weer te geven.
  • Hoe kan ik een artikel als favoriet markeren?
    Zodra je bent ingelogd kun je op de lister en de product detail pagina een artikel als favoriet markeren indien je op het duimpje klikt. Het duimpje wordt dan oranje waarna hij wordt toegevoegd aan je favorietenlijst. Door op het duimpje rechtsboven in je scherm te klikken in de zwarte balk krijg je een lijst te zien met al je favoriete artikelen!
  • Bewaart de webshop alle artikelen die ik in het winkelmandje zet?
    Ja, de webshop onthoudt welke artikelen in het winkelmandje zijn geplaatst. Nadat je bent uitgelogt en daarna weer inlogt zullen alle items nog in je winkelmand staan. Zo is het mogelijk om meerdere keren per dag in en uit te loggen en artikelen aan je winkelmand toe te voegen, alvorens de order in zijn geheel door te zetten.
  • Kan ik mijn order nog wijzigen?
    Zolang je de order nog niet definitief hebt bevestigd kan je deze nog wijzigen. Het is mogelijk om het aantal aan te passen, artikelen toe te voegen en/of te verwijderen.

    Indien je order al is besteld dan kun je de order niet meer wijzigen in de webshop. Je kan dan het beste je wijziging doorgeven door direct contact op te nemen met 030-2806922.
    Ben je een artikel ‘vergeten’ te bestellen na het definitief maken van je order, dan kan je deze niet meer aan de huidige order toevoegen. Maak dan een geheel nieuwe order aan voor dezelfde leverdag. Je kan in het opmerkingenveld in de checkout vermelden ‘toevoegen bij vorige order’ om te voorkomen dat er extra vrachtkosten worden berekend.
  • Zijn alle artikelen in de webshop altijd op voorraad?
    Nee, niet alle artikelen op de webshop zijn altijd op voorraad op alle locaties. Bij een artikel wordt de levertijd weergegeven afhankelijk van het te bestellen aantal. Mocht je een artikel eerder nodig hebben dan het systeem aangeeft of andere vragen hebben, neem dan altijd contact op met je vestiging of accountmanager. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.


  • Kan ik mijn order nog annuleren?
    Zodra een order definitief is gemaakt kan deze niet meer via de webshop worden geannuleerd. Neem hiervoor contact met ons op via telefoonnummer: 030-2806922.

Levering

  • Wat zijn de levertijden?
    De verwachte levertijd staat vermeld onder elk artikel. Artikelen die voorradig zijn, kunnen de eerstvolgende werkdag worden geleverd, mits de order voor 14.00 is geplaatst. Niet in alle regio’s wordt iedere dag geleverd.
  • Hoe kun je je logistieke wensen aangeven?
    Logistieke wensen kun je aangeven in het opmerkingenveld in het tabblad 'Gegevens' van de check-out. Wij zullen indien mogelijk aan je wens voldoen. Deze zullen indien mogelijk worden bevestigd in de orderbevestiging die je per mail ontvangt.

    Orders met specifieke levertijden dienen voor 11:30 uur worden ingediend.
  • Kan ik een specifieke bezorgdatum opgeven?
    Bij het definitief maken van een order kun je een gewenste bezorgdatum opgeven. Na het definitief doorvoeren van de order ontvang je per email een orderbevestiging met de definitieve leverdatum.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    Bij orders boven € 450,- leveren we je materialen franco. Voorwaarde is dat het in één levering in Nederland gelost kan worden en de afleverdatum voldoet aan ons afleverschema (met uitzondering van de Waddeneilanden). Bij orders onder € 450,00 wordt een vrachtbijdrage berekend van € 45,-.
  • Kan ik een standaard afleveradres instellen?
    Door op je naam te klikken kom je op je ‘mijn account’ pagina. Hier is het mogelijk om een bestaand afleveradres als adres te kiezen die standaard wordt gekozen in de checkout van je order. In de checkout kun je ook een nieuw afleveradres aanmaken door op 'Ander bezorgadres' en dan 'Nieuw adres' te klikken.

Afhalen

  • Wat zijn de afhaaltijden?
    Artikelen die voorradig zijn kunnen dezelfde werkdag nog worden afgehaald op de gekozen vestiging, mits de order voor 14 uur is geplaatst. Artikelen die na 14 uur worden besteld kunnen de eerstvolgende werkdag worden afgehaald.

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen?
    Klanten met een kredietlimiet kunnen op rekening betalen. Klanten die geen kredietlimiet hebben kunnen betalen met Ideal.

Retouren

  • Ik wil een artikel retourneren, hoe doe ik dat?
    Neem eerst contact op met je vestiging of accountmanager. Retourzendingen kunnen zonder toestemming van een verkoper niet worden geaccepteerd. Goederen kunnen niet worden geretourneerd wanneer deze:
    • zijn beschadigd
    • een beschadigde verpakking hebben
    • zijn besteld speciaal voor de klant
    • geheel of gedeeltelijk zijn verwerkt
  • Hoe lang na ontvangst kan ik een artikel retourneren?
    Neem hiervoor contact op met je vestiging of accountmanager.
  • Ik heb een beschadigd artikel binnen gekregen, wat kan ik doen?
    Neem hiervoor contact op met je vestiging of accountmanager.

Contact

  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Online formulier: Contact


    Telefoon:
    030-2806922
    Email: webshop@stiho.nl
    KvK nummer: 30232830
    BTW nummer: NL007495912B01
    IBAN: NL06RABO0331033399
Sluit

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen
Weet je zeker dat je dit product uit de favorietenlijst wilt verwijderen?