Contact
Sluiten

Digitaal zaken doen met Stiho via OCI

Via je Inkoop- of ERP systeem een uitstapje naar de Stiho webshop; een OCI punch-out

Koop nog slimmer in en koppel je inkoop- of ERP pakket aan de Stiho webshop. Via je eigen systeem én een automatische login ga je naar de webshop van Stiho. Hier vind je naast de artikelomschrijving, het artikelnummer en persoonlijke prijs ook technische informatie, downloads, voorraad- en leverinformatie. Ook blijven alle functionaliteit in de webshop toegankelijk. 

Hoe werkt een OCI punch-out koppeling?

In het volgende schema zie je hoe het versturen van EDI op hoofdlijn werkt en wat een OCI punch-out biedt. Je kunt beide diensten los van elkaar inzetten. Met de combinatie van beide profiteer je maximaal van alle voordelen.


Kies je voor ‘OCI’ als eerste stap, dan kun je aanvullend ‘EDI’ inzetten. Kies je voor 'EDI' als eerste stap, dan kun je aanvullend 'OCI' inzetten.

 

Voordelen van een OCI punch out

  • Beschikbaarheid van up-to-date artikelinformatie (uitgebreide omschrijving en technische informatie)
  • Voorraad- en leverinformatie direct zichtbaar
  • Geen periodiek pricat bestand nodig

Bestellijsten 

Naast informatie zijn alle functionaliteit in de webshop toegankelijk. Zo kan je middels bestellijsten in de webshop slim samenwerken met collega’s. Heeft je collega de benodigde artikelen al geselecteerd? Zet het klaar in een bestellijst in Mijn Stiho. Op kantoor maak jij via je systeem een uitstapje naar de webshop via de OCI punch-out. Je zet de bestellijst met één klik in de winkelmand. Met nog één klik zet je het door naar je eigen inkoop- of ERP systeem. Zo koop je niet alleen slim in, maar werk je effectief samen met je collega’s op de bouwplaats. Meer weten over bestellijsten? Klik hier. 

Interesse? Vraag een OCI-koppeling aan 

Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.
OCI koppeling aanvragen

Meer over EDI. Heb je nog verdere vragen? Neem dan contact op met je contactpersoon of jouw dichtsbijzijnde vestiging of bekijk de veelgestelde vragen hieronder.

Veelgestelde vragen OCI

  • Waar staat OCI voor?
    Open Catalog Interface
  • Is een OCI-koppeling met elk ERP-pakket mogelijk?
    Ja, in principe kan dat in combinatie met elk softwarepakket. Informeer bij je softwareleverancier naar de mogelijkheden.
  • Kunnen we ‘veel bestelde artikelen’ zien en inzetten?
    Ja, dat kan. Alle functionaliteit op Stiho.nl is en blijft toegankelijk in combinatie met OCI. Bijvoorbeeld; favorieten, bestelhistorie en natuurlijk bestellijsten die je op verschillende manieren kunt gebruiken. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met een van de vestigingen of de klantenservice van Stiho.
  • Vervangt digitaal zakendoen het persoonlijk zakendoen met Stiho?
    Nee hoor. Digitaal zakendoen bespaart je tijd door minder handwerk. Het vermindert fouten en samen verbruiken we minder papier. De medewerkers van Stiho op de Bouwpleinen blijven klaarstaan om jou te adviseren en verder te helpen!
  • Bij wie kan ik terecht met vragen over digitaal zakendoen?
    Je kunt altijd terecht bij jouw contactpersoon op de vestiging of vul een contactformulier in op Stiho.nl

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen