Hoe werkt de app?
Stap 1: download de app
Je download de app in de Apple Appstore. Of in de Google Playstore voor de Android-versie.
Voor de iPhone en de iPad:
En voor Androïd:
Stap 2: Log eenmalig in
Om gebruik te maken van de app is het nodig om eenmalig in te loggen. Inloggen kan met de inloggevens die je ook gebruikt om in te loggen op stiho.nl. Hierna blijf je ingelogd en heb je geen wachtwoord meer nodig. Heb je nog geen account op stiho.nl? Maak deze hier dan eerst aan. https://bit.ly/2kj46HS
Stap 3: Producten bestellen
Het bestellen van je producten kan makkelijk en snel via de app. De app en stiho.nl is dezelfde omgeving dus bestellijsten, winkelmanden en andere gegevens zijn op beide devices/apparaten actueel en zichtbaar.
Producten zoeken in de app kan via:
• De zoekbalk: typ hier je gewenste product in
• Via het menu en de bijbehorende filters
• Met de Scanfunctie: scan een barcode* en je komt direct op de productpagina
• Via je persoonlijke bestellijsten
*Voor het gebruik van de scanner heb je barcodes nodig. Wil je weten hoe dit werkt? Of wil je barcodes aanvragen voor bijv. je stelling met voorraadproducten. Klik dan hier.
Stap 4: Winkelmand
Je kan de bestelling direct afronden in de app, of je nu op rekening betaald of direct via IDeal. Het werkt hetzelfde als stiho.nl. En heb je vragen, contact dan je contactpersoon of vestiging. Zij kunnen je verder helpen.
Stap 5: Mijn account omgeving
De Mijn Account omgeving is gelijk aan de Mijn Account omgeving op stiho.nl. Ook in de app kan je makkelijk navigeren naar je order- en factuurhistorie, dichtstbijzijnde vestiging, je bezorgadressen, het spaarprogramma en nog veel meer.Vragen of hulp nodig bij het installeren van de app? Neem contact op met je contactpersoon of vestiging.